Veel gestelde vragen

Pakket/Reparatie status 


Om de status van uw pakket of reparatie op te vragen, vragen wij u vriendelijk om uw bestelnummer te sturen naar infohoevenmobile@gmail.com. Ons toegewijde klantenserviceteam zal zo snel mogelijk reageren en u voorzien van de benodigde informatie.

Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de chatfunctie op onze website. Via deze chat kunt u uw bestelnummer delen en direct communiceren met een van onze klantenservice-medewerkers. Zij staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u te voorzien van de meest actuele statusinformatie met betrekking tot uw pakket of reparatie.

Wij streven ernaar om een transparante en efficiënte klantenservice te bieden, zodat u te allen tijde op de hoogte bent van de voortgang van uw bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via +31621588985 of infohoevenmobile@gmail.com of gebruik te maken van de chatfunctie op onze website wanneer u vragen heeft over de status van uw pakket of reparatie. Wij staan voor u klaar om u van dienst te zijn.

Reparaties

De reparaties zelf worden doorgaans binnen 30 minuten tot een uur voltooid. Echter, de wachttijd voor een afspraak bedraagt gemiddeld 1 dag, maar vaak kunt u dezelfde dag nog terecht.

Ik zie mijn gezochte reparatie niet staan?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen en daarin verwerken welk toestel u heeft en welke reparatie u nodig heeft. wij zullen zsm contact met uw opnemen. Gewoonlijk binnen 2 uur.

Garantie/Retourneren?

Op alle toestellen en reparaties bieden wij een garantie van 6 maanden. Wij vinden dat deze periode voldoende is om eventuele gebreken en defecten op te merken. Indien u een artikel wilt retourneren, kunt u een e-mail sturen naar infohoevenmobile@gmail.com of bellen naar +31621588985 of gebruikmaken van de chatfunctie op onze website. Vergeet niet uw volledige naam, bestelnummer/factuurnummer en reden van retourneren te vermelden. Wij zullen u zo snel mogelijk verder helpen.

Let op: Er geldt geen garantie bij valschade, waterschade of andere gebeurtenissen waar wij geen controle over hebben. Wij zijn uitsluitend verantwoordelijk voor niet goed functionerende schermen, niet originele onderdelen waarvan niet is aangegeven dat ze niet origineel zijn, en andere niet werkende onderdelen.

Telefoon opsturen/brengen?

Nadat u een afspraak heeft gemaakt, heeft u de mogelijkheid om uw pakket te verzenden of persoonlijk langs te brengen. Stuur of breng uw pakket naar Hoeven, Noord-Brabant, 4741DW, President Hopstakenlaan 65. Vergeet niet uw bestelnummer in het pakket toe te voegen. Let op: schade veroorzaakt tijdens het transport door pakketdiensten zijn voor uw eigen rekening.

Overige vragen?

Voor overige vragen kunt u contact met ons opnemen via de e-mail infohoevenmobile@gmail.com of ons bellen op +31621588985 of via de chatfunctie op onze website. Wij streven ernaar om binnen 1 uur te reageren en u zo goed mogelijk van dienst te zijn.